کد خبر: ۷۱۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۷
پرسپولیس فصل پیش را با حضور 100 هزار تماشاگر سرخ و البته، بدون جام تمام کرد.
سال قرمز پررنگ در آزادی؛ حداقل 25 هزار نفربه گزارش خبرداغ ، پایانی تلخ، که پایه گذار فصلی رویایی برای آن‌ها شده است. پرسپولیس امسال، در بیشتر هفته‌ها صدرنشین لیگ بوده و تماشاگران این تیم هم چه در روز برد و صدرنشینی و چه هفته پس از شکست در دربی، استقبال فوق العاده‌ای از بازی‌های تیم‌شان داشته‌اند.

 

امروز با وجود فاصله 8 امتیازی با تراکتور و جایگاه مطمئن سرخ‌ها در صدر جدول، حدود 50 هزار تماشاگر برای بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی رفتند. این فصل در بازی‌های خانگی پرسپولیس، فقط مقابل نفت تهران 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی بودند و بقیه بازی‌های پرسپولیس، با حضور بیشتر از 25 هزار نفر در ورزشگاه 78 هزار نفری شده آزادی برگزار شده‌اند.

 

در هفته‌های اخیر، این آمار به بیش از 50 هزار تماشاگر در هر بازی رسیده و احتمالا، آن‌ها تا پایان فصل رکورد پرتماشاگرترین فصل‌شان در لیگ برتر را می‌شکنند. تشویق‌های هفته آخر فصل پیش، پاداش تیمی بود که غرور را بعد از سال‌ها به تماشاگران پرسپولیس برگرداند و امسال، پرسپولیسی‌ها با بردهای‌شان هر هفته طرفداران را خوشحال به خانه برمی‌گردانند.

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: