کد خبر: ۷۱۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۴۰۵
تمرین استقلال در کمپ حجازی تحت تاثیر اعتصاب بازیکنان و درگیری هواداران بود.
درگیری در کمپ حجازی؛ برید بیرون!/ جلسه طولانی افتخاری با منصوریانبه گزارش خبرداغ ، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران که قرار بود از رأس ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شود، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی امروز هم برگزار نشد.

 

* بازیکنان با لباس‌های شخصی به درون زمین آمدند و بعد از چند دقیقه صحبت، به رختکن رفتند. مهمترین اتفاق امروز کمپ ناصر حجازی حضور افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بود.

 

* مدیرعامل استقلالی‌ها برای صحبت کردن با علیرضا منصوریان و بازیکنان تیم به کمپ ناصر حجازی آمد.

 

* خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین حدودا 90 دقیقه‌ای را در کمپ ناصر حجازی بلاتکلیف بودند چرا که نه تمرینی برگزار شد و نه جلسه اختصاصی منصوریان با افتخاری به پایان رسید.

 

* در دقایق ابتدایی حضور منصوریان و افتخاری در کمپ حجازی چند هوادار با لیدرهای حاضر در کمپ با صدای بلند درگیری لفظی پیدا کردند و منصوریان هم با بیرون آمدن از کانکس کادر فنی خطاب به نفرات روبه‌روی درب ورودی با داد و فریاد گفت: برید بیرون.

 

* هواداران از ساعت 12 در پشت درب‌های بسته کمپ ناصر حجازی بلاتکلیف ماندند و این موضوع در حالی بود که از قبل حضور هواداران در محل تمرین هیچ مانعی نداشت.

 

* هواداران استقلال پشت درب‌های بسته هم دست از حمایت تیمشان برنداشتند و با شعارهایی علیرضا منصوریان و تیمش را تشویق و حمایت کردند.

 

* برخی از هواداران خواهان ملاقات با زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال بودند اما آنها بی‌خبر از این موضوع بودند که زمانی در کمپ حضور ندارد.

 

* جلسه منصوریان و افتخاری که برای حل مشکلات مالی آبی‌پوشان و حواشی به وجود آمده اخیر برگزار شده، در حال حاضر همچنان ادامه‌دار است و هیچ کس خبری از زمان دقیق پایان این جلسه ندارد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: