کد خبر: ۷۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۶۹
دین محمدی عنوان کرد؛
بازیکن اسبق استقلال گفت: «گلزنی استقلال روی ضربات ایستگاهی از امتیازات ویژه آبی‌پوشان است.»
امتیاز ویژه استقلال و هنر امید ابراهیمیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،سیروس دین‌محمدی در مورد پیروزی دو بر یک استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: «در نیمه اول این بازی شاهد یک بازی کاملاً معمولی از هر دو تیم بودیم، هیچ خطری روی دروازه‌ها ایجاد نشد، سایپا که اصلاً موقعیت گلی نداشت و استقلال هم روی اتفاق تک موقعیت‌هایی به دست آورد. با این حال آبی پوشان روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. گلزنی روی ضربات ایستگاهی امتیاز ویژه‌ای است که استقلال دارد که آن هم به خاطر هنر امید ابراهیمی است که ضربات ایستگاهی را خیلی خوب روی دروازه ارسال می‌کند.»

 

وی ادامه داد: «در نیمه دوم سایپا برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کرد،‌ اما فضاها را به استقلال داد که در ضدحمله استقلال می‌توانست یکی‌، دو گل بزند. کاوه رضایی و جابر انصاری فرصت گلزنی داشتند. با این حال سایپا روی یک اوت دستی و حضور پرتعداد بازیکنانش در کناره‌ها به گل مساوی رسید که بازهم نتوانست این گل را حفظ کند و استقلال روی یک ضربه کرنر گل پیروزی‌بخش خود را زد.»

 

دین‌محمدی با اشاره به قدرت سرزنی بازیکنان استقلال گفت: «میانگین قدی بالای بازیکنان استقلال یک امتیاز ویژه است. مجید حسینی، پادوانی، علی قربانی، رابسون، همگی بازیکنان بلندقدی هستند که قدرت سرزنی خوبی دارند، ضمن اینکه استقلال تا دقیقه 96 امیدوار به گلزنی و پیروزی بود و این یک مزیت خوب برای تیم است که تا ثانیه آخر بازی به کسب پیروزی امیدوار هستند.»

 

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه این تیم می‌تواند در لیگ قهرمان شود، گفت: «به نظر من استقلال می‌تواند در لیگ سهمیه آسیایی بگیرد. آنها اکنون فاصله‌شان را با تراکتورسازی بسیار کم کرده‌اند.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: