کد خبر: ۷۱۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۰
چهار عامل انتحاری با منفجر کردن خود در مراسم عروسی در استان صلاح الدین عراق دهها نفر را به خاک و خون کشیدند.
41 کشته و زخمی در انفجارهای تکریتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: یک منبع در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد: بر اثر انفجارهای انتحاری که یک مراسم عروسی را در شمال تکریت هدف قرار داد دهها نفر کشته و زخمی شدند.

این منبع بیان کرد: چهار عامل انتحاری خود را در یک مراسم عروسی در روستای السعد از توابع ناحیه الحجاج در شمال تکریت در استان صلاح الدین منفجر کردند که بر اثر آن ۲۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع عراقی اعلام کرد: نیروهای امنیتی منطقه را به محاصره خود درآورده اند و آمبولانس برای انتقال زخمی شدگان به بیمارستان های نزدیک به محل اعزام شده اند.

شایان ذکر است که تروریستها هنگامی که از سوی نیروهای امنیتی در جبهه های جنگ تحت فشار قرار می گیرند با اقدامات انتحاری و تروریستی در مناطق دیگر تلاش می کنند که اندکی از فشار بکاهند. تکریت از جمله مناطقی بود که مدتی تحت اشغال داعش بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: