کد خبر: ۷۱۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۳
فیفا و ای اف سی رقمی در حدود 5 میلیون دلار به فدراسیون فوتبال ایران بدهکار هستند.
18 میلیارد فدراسیون فوتبال در حبسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: فیفا و ای اف سی رقمی در حدود 5 میلیون دلار به فدراسیون فوتبال ایران بدهکار هستند. در صورتی که این پول پرداخت شود بخش بزرگی از مشکلات فدراسیون فوتبال رفع خواهد شد. در حالی که در چند وقت اخیر فدراسیون جهانی فوتبال حدود یک میلیون و 700 هزار فرانک از مطالبات فدراسیون فوتبال ایران را پرداخت کرد اما این پول تماما در اختیار چند باشگاهی قرار گرفت که در جام جهانی اخیر نمایندگانی را در تیم‌های ملی داشتند.
 
با این حال فدراسیون فوتبال هم با توجه به تحریم‌هایی که در چند سال اخیر گریبانگیر کشورمان شده، هنوز موفق به دریافت همه مطالباتش از فیفا نشده است. به گفته مهدی تاج، این مطالبات رقمی در حدود 5 میلیون دلار است که تقریبا معادل 18 میلیارد و 500 میلیون دلار می‌شود که بخشی از آن در اختیار ای اف سی و بخشی هم در اختیار فیفا است. اگر این رقم در چند ماه آینده به دست فدراسیون فوتبال برسد - که کار بسیار مشکلی است - فوتبال ایران می‌تواند برنامه‌ریزی بسیار بهتری را برای ادامه راهش در مسیر جام جهانی به انجام برساند. این در حالی است که اکثر کشورهای حاضر در جام جهانی پول‌های حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرده‌اند ولی فدراسیون فوتبال کشورمان هنوز نتوانسته بهره‌ای از این پول‌ها برای پیشرفت فوتبال کشورمان ببرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: