کد خبر: ۷۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۴
توزیع اسکناس‌های نو در شعب منتخب پست بانک ایران درسطح استان تهران از امروز بیست‌و‌یکم اسفندماه آغاز شده و تا بیست‌و‌پنجم اسفندماه ادامه می‌یابد.
آغاز توزیع اسکناس‌نو در شعب منتخب پست بانک‌ایران از 22 لغایت 26 اسفندماهبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: بنابراعلام اداره‌کل خزانه‌داری و مبادلات؛ شعب کوی‌دانشگاه و شوش تهران و همچنین شعب دماوند، رودهن، ورامین، اسلامشهر، رباط‌کریم و شهریار طی روزهای اعلام شده اسکناس‌های‌نو را به هموطنان توزیع می‌کند.
بنابراین گزارش: اسکناس‌های‌نو شامل؛ 20هزار ریالی و 50هزار ریالی است که سهمیه قابل تخصیص از مجموع اسکناس‌های مذکور حداکثر 100 برگ معادل یک باند برای هر نفر می‌باشد و به جهت محدودیت درچاپ و توزیع اسکناس‌های 10 هزار ریالی به هر فرد صرفاً 100 برگ معادل یک باند واگذار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: