کد خبر: ۷۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور مطرح کرد:
رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشورگفت:از شبکه‌ای اختصاصی در انتخابات بهره می‌بریم و به هیچ عنوان از شبکه اینترنت در هیچ یک از فرایند انتخابات استفاده نمی‌شود.
عدم استفاده از شبکه اینترنت در فرایند برگزاری انتخاباتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر شجاعان در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز در زمینه مخابرات و زیر ساخت‌های استان‌ها و مراکز استان‌ها در ستاد انتخابات کشور  مباحث انتخابات رایانه‌ای و زیرساخت‌هایی که برای انجام انتخابات در دستور کار است را  مرور کردیم.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور ادامه داد : امروز ما زیر ساخت‌های بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات داریم و دغدغه‌مان در این زمینه برطرف شده است و  به جز مناطق دور افتاده که آنها را هم به شکلی مدیریت خواهیم کرد  به لحاظ زیر ساخت ارتباطی هیچ مشکلی نداریم. 

او تاکید کرد: در انتخابات برای ارتباطات از شبکه امن و داخلی استفاده می‌کنیم که شبکه‌ای اختصاصی است و تمامی زیر ساخت‌ها تحت کنترل ما قرار دارد و به هیچ عنوان از شبکه اینترنت در هیچ یک از فرایند انتخابات  استفاده نمی‌شود.

شجاعان درباره اینکه در صورت وجود خلاء عملکرد، سیستم پشتیبان به چه صورتی عمل‌ می‌کند،گفت: برای هر شبکه‌ای یک شبکه پشتیبان هم در نظر گرفته شده است، علاوه براینکه تمامی فرایندهای دستی ما در کنار فرایندهای یارانه‌ای کاملا موجود است.

او تاکید کرد: اگر تمامی زیر ساخت‌ها از بین برود که قطعا اینگونه نخواهد بود ما آمادگی آن را داریم با مکانیزم‌های دستی کارمان را پیش ببریم و با توجه به تجربیات گذشته نگرانی از این جهت وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: