کد خبر: ۷۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
تعداد بازدید: ۲۹۲
ساعات کار شعب پست‌بانک‌ایران در ایام پایانی سال 95 و تعطیلات نوروزی اعلام و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور می‌باشد.
ساعات کار خدمت‌رسانی شعب پست بانک ایران در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی 1396به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: بنابراعلام اداره‌کل امور شعب و مناطق؛ شعب این بانک در اسفندماه سال‌جاری از چهاردهم لغایت بیست‌وششم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 16 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 14و30 دقیقه و درسطح شعب استان تهران نیز طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 14و30 دقیقه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این ایام از ساعت 8 لغایت 13 آماده خدمت‌رسانی هستند.
بنابراین گزارش: شعب  این بانک در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه درسطح مراکز استان‌ها و شعب شهرستان‌ها از ساعت 7و30 دقیقه لغایت ساعت 15و در شعب استان تهران نیز از ساعت 8 لغایت 15 و روز بیست و نهم اسفندماه 1395 شعب منتخب این بانک از ساعت 8و30 دقیقه لغایت12به هموطنان خدمت‌رسانی ‌می‌کنند. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه از ساعت 8 لغایت 12 آماده خدمت‌رسانی هستند و بیست‌و‌نهم اسفندماه نیز تعطیل می‌باشند.
همچنین در تعطیلات نوروزی سال 1396 شعب این بانک طی‌روزهای دوم و سوم فروردین‌ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه الی 12 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این روزها تعطیل می‌باشند.
گفتنی است: برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگا‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره 84284-021 برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند.
شایان ذکر است: لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: