کد خبر: ۷۱۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۵۳۵
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: پس از سفر به واشنگتن در خصوص همکاری بسیار خوب با آمریکا در زمینه توافق هسته‌ای ایران اطمینان خاطر پیدا کردم.
به گزارش خبرداغ به نقل از آمانو: از همکاری خوب با آمریکا در مورد برجام اطمینان دارم ایسنا،  یوکیو آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: به رغم اظهارات تند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از سفر به واشنگتن از همکاری بسیار خوب با آمریکا در مورد توافق هسته‌ای ایران اطمینان یافتم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، در دیدار با رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا بر مزایای این توافقنامه تأکید کرده و مطمئن است که پیامش شنیده شده است.

یوکیا آمانو تصریح کرد، هفته گذشته به تیلرسون گفته که با امضای این موافقتنامه، این سازمان هم‌اکنون از قدرتمندترین ابزارهای راستی‌آزمایی برای نظارت بر فعالیت‌های اتمی ایران برخوردار است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وی افزود: همچنین فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاهش یافته است.

آمانو ادامه داد: دولت آمریکا تازه کار خود را آغاز کرده است و موضوعات مختلفی برای رسیدگی پیش روی خود دارد و هم‌اکنون زود است که ارزیابی خود را درباره برجام انجام دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: