کد خبر: ۷۱۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۴
یک مقام رسمی آمریکا مدعی شد که چندین قایق تندروی سپاه ایران با نزدیک شدن به یک کشتی نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز، آن را مجبور به تغییر مسیر کرده‌اند.
قایق‌های سپاه در تنگه هرمز کشتی آمریکایی را وادار به تغییر مسیر کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،  یک مقام رسمی آمریکا که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد که قایق‌های تندروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه گذشته در تنگه هرمز تا فاصله ۶۰۰ یاردی به یک کشتی نیروی دریایی آمریکا نزدیک شدند.

به گفته وی، این قایق‌ها، کشتی نیروی دریایی آمریکا که با سه کشتی نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا همراه می‌شد را وادار به تغییر مسیر کردند.

به نقل از رویترز، این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد که کشتی آمریکا به دنبال برقراری ارتباط رادیویی بود ولی پاسخی دریافت نکرد.

وی از این اقدام به عنوان رویکردی «ناامن و غیرحرفه‌ای» یاد کرده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: