کد خبر: ۷۱۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر اعتراضی هم هست ما باید معترض باشیم نه بازیکنان چون قرارداد بازیکن 100 میلیونی را با 800 میلیون پذیرفتیم.
اگر اعتراضی هست هیات‌مدیره استقلال باید معترض باشد نه بازیکنان!به گزارش خبرداغ ، حسن زمانی پیرامون مسائل مختلف و همچنین شرایط استقلال صحبت‌‌های زیر را انجام داد.

 

* : از وضعیت تیم خبر دارید؟

 

ما در حال آماده‌سازی برای بازی با سایپا هستیم ولی با این فشردگی که سازمان لیگ به وجود آورده معلوم نیست چه بلایی بر سر بازیکنان می‌آید. 4 باشگاه در آسیا حضور دارند و هرآن ممکن است بازیکنانش مصدوم شوند.ما دیدیم که در بازی با سیاه‌جامگان خستگی در ساق پای بازیکنان نمایان بود و واقعا نمی‌شد کاری انجام داد.

 

* : حتما خبر دارید که تمرین روز گذشته برگزار نشده و البته کادر فنی اعتقاد دارد برگزار نشدن تمرین به خاطر طولانی شدن نشست با بازیکنان بود.

 

بله، من هم یک چیزهایی شنیدم.

 

* : مگر شما همین یکی، دو هفته پیش نگفتید که استقلال مشکل مالی ندارد؟

 

الان هم می‌گویم؛ امسال تنها سالی است که باشگاه به تعهداتش عمل کرده و خوشبختانه اکثر بازیکنان 50 درصد مطالبات خود را دریافت کردند و بعضی‌ها هم به خاطر شرایط‌شان بیش از 50 درصد گرفته‌اند. این صحبت را از روی گزارش مدیرعامل به هیأت مدیره و ذیحساب باشگاه به شما می‌گویم.

 

* : پس اینکه می‌گویند افتخاری در عمان در رختکن به بازیکنان گفته که مشکلات مالی شما را حل می‌کنم، ماجرایش چیست؟

 

آقای افتخاری در عمان گفت اگر پول جدیدی برسد به شما پرداخت خواهیم کرد.

 

* : اما ظاهرا روز گذشته بازیکنان به منصوریان گفته‌اند 7 بازی تا پایان لیگ مانده و ما هنوز از سال قبل و سال قبل‌تر طلبکار هستیم.

 

صحبت‌هایی که من انجام دادم مربوط به این فصل است. ممکن است بعضی از بازیکنان از سال‌های قبل مطالباتی داشته باشند ولی با نفراتی که امسال قرارداد بستیم، مطابق قانون عمل کرده و پول آنها را داده‌ایم.

 

* : اینکه شایعه شده اسپانسر به پرسپولیس بیشتر از استقلال پول داده چقدر صحت دارد؟

 

به ما هم چنین صحبتی انتقال داده شده ولی هنوز این حرف تأیید نشده است. البته این موضوع را به افتخاری منتقل کردیم و او در حال بررسی موضوع است. اتفاقا همین چند وقت پیش با مدیران پرسپولیس ارتباطی داشتیم و آنها خودشان از مسائل مالی نگران بودند.

 

* : این روزها بحث انتقال سربازها بیش از پیش داغ شده و گفته می‌شود که استقلال هم بازیکن سرباز دارد.

 

ما سرباز در تیم‌مان نداریم و اکثر بازیکنانمان دانشجو هستند.

 

* : شما در عمان در رختکن تیم حاضر شدید؟

 

بله، چطور؟

 

* : ظاهرا بازیکنان به خاطر حضور اعضای هیأت مدیره در سفرهای خارجی ناراحت شده‌اند و گفته می‌شود در این زمینه به شما اعتراض هم کرده‌اند.

 

من به همراه افتخاری و توفیقی به رختکن رفتم و تا زمانی هم که بازیکنان برای ریکاوری به داخل زمین برگشتند، هیچ اتفاقی نیفتاد. این مسئله صحت ندارد و من آن را تکذیب می‌کنم.

 

* : اما گفته می‌شود روز گذشته هم بازیکنان به خاطر کسر شدن مبالغی از حساب باشگاه به هیأت مدیره اعتراض کردند و این موضوع را به گوش منصوریان رساندند.

 

من نمی‌دانم چه صحبتی مطرح شده ولی امسال قراردادهایی با تیم امضا شده بود که اعضای هیأت مدیره موافق آن نبودند ولی ما به تعهدات باشگاه عمل کردیم که تیم سر و سامان پیدا کند و این موضوع به احترام مدیریت و کادر باشگاه بود. قرارداد بازیکنی که 100 میلیون بوده 800 میلیون به امضا رسیده و از نظر سایر اعضا این قراردادها معقول نبود ولی همان طور که گفتم به احترام کادر فنی ما به تعهداتمان عمل کردیم. اگر اعتراضی هم هست ما باید معترض باشیم نه بازیکنان. ولی در مورد شایعاتی که پیش آمده باید بگویم در 3 روزی که من در عمان حضور داشتم، کوچکترین بی‌احترامی از طرف بازیکنان و کادر فنی به و چیزی جز ادب ندیدم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: