کد خبر: ۷۰۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رامین رضائیان و علیپور محرومند و بخشش آنها به نظر باشگاه بستگی دارد.
توضیحات جدید برانکو در خصوص تنبیه رضاییان و علیپوربه گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ هنگام ورود کاروان پرسپولیس به تهران پس از انجام دو دیدار آسیایی گفت: از نتایج تیمم در این دو بازی و بازی‌هایی تیمم راضی هستم. نشان دادیم چقدر از لحاظ فکری قوی هستیم که توانستیم در خانه حریف بازی دو بر یک باخته را برگردانیم و سه بر دو برنده شویم. تبریک می‌گویم به بازیکنانم که خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد مهدی طارمی در دیدار برابر الوحده هم گفت: مهدی بازیکن تصمیم‌گیرنده بود اما طبیعی است که قبل از اینها باید نتیجه را برمی‌گرداند.

 

برانکو درباره سرنوشت رامین رضاییان و علی علیپور در اردوی این تیم در امارات کنار گذاشته شده بودند نیز اظهار کرد: آنها محروم هستند اما اینکه مورد بخشش قرار بگیرند یا نه بستگی به نظر باشگاه دارد.

 

وی درباره دیدار این هفته تیمش با نفت تهران در لیگ برتر هم گفت: سخت‌ترین بازی ما خواهد بود چون بازیکنان زیادی از ما محرومند و سیدجلال حسینی هم کمی مصدوم است و شاید نتواند برای ما بازی کند.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: