کد خبر: ۷۰۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۷۱
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت طی امروز و فردا، از وقوع گرد و خاک در خوزستان از روز چهارشنبه خبر داد.
گرد و خاک و آلودگی در راه خوزستانبه گزارش خبرداغ،احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه)، جوی نسبتا پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است و انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از اوایل روز پنجشنبه 12 اسفند، سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود، افزود: این سامانه به تدریج در غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور سبب بارش باران و وزش باد، در مناطق مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از اواخر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی خوزستان، عراق و شرق عربستان و شکل‌گیری توده‌های گرد و خاک، در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت جوی استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 11 اسفند، صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 17 و 7 درجه سانتی‌گراد و در روز پنجشنبه 12 اسفند، قسمتی ابری همراه با غبارمحلی، در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 16 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: