کد خبر: ۷۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
وزیر راه و شهرسازی از احتمال ورود ۲ فروند ایرباس ۳۳۰ به کشور تا پیش از نوروز امسال خبر داد.
وزیر راه: ورود ۲ فروند ایرباس ۳۳۰ به ناوگان تا پیش از نوروز ۹۶به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، وزیر راه و شهرسازی گفت: هدف‌گذاری کرده‌ایم تا پیش از نوروز امسال ۲ فروند ایرباس ۳۳۰ وارد ناوگان هوایی ایران ایر شود و نوروز امسال در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 527 سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای، سرعت که یکی از عوامل اصلی بروز سوانح رانندگی است، کنترل شد و تلاش خود را کردیم که این دوربین‌ها تا پیش از نوروز در جاده‌ها راه‌اندازی شوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 600 دوربین هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌ها داریم که باید ارتقاء یابد.

 وی همچنین بیان کرد: از محل جرائم راهنمایی و رانندگی باید رقمی به وزارت راه بابت نگهداری راه‌ها طبق قانون اختصاص یابد که رقم چندانی دریافت نکرده‌ایم و اغلب از محل اعتبارات سازمان راهداری برای نگهداری راه‌ها هزینه کرده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: