کد خبر: ۷۰۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۴
مدافع ملی پوش تیم تراکتورسازی از هوادارانی که در برنامه نود به او رای دادند، تشکر کرد.
واکنش ملی پوش تراکتورسازی به نظرسنجی برنامه نودبه گزارش خبرداغ،محمد ایرانپوریان درباره نظر سنجی شب گذشته برنامه نود و انتخاب خود به عنوان هفتمین بازیکن برتر سال 95 اظهار داشت: «از کارشناسانی که مرا به عنوان 9 بازیکن برتر انتخاب کردند تشکر می کنم. از هواداران تراکتورسازی و همه آنهایی که به من رای دادند هم تشکر می کنم. دست هواداران را می بوسم. امیدوارم بتوانم در آینده نیز روزهای خوبی را تجربه کنم و برای تیمم مفید باشم.»


وی درباره دیدار آینده تراکتورسازی مقابل سایپا افزود: «خوشبختانه روحیه تیمی ما بالا رفته است؛ تلاش می کنیم سومین برد متوالی را به دست آوریم و هواداران را خوشحال کنیم. از هواداران می خواهم روز جمعه به ورزشگاه یادگار بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم یک نتیجه مطلوب با حمایت این عزیزان بگیریم.»

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: