کد خبر: ۷۰۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۱
جابری انصاری:
رئیس انجمن نخبگان روسیه با معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار کو رایزنی کرد.
روند آستانه نقطه عطفی در بحران سوریه استبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، الکساندر پروخانف رئیس انجمن نخبگان و سردبیر روزنامه «زافترا» روسیه، با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و پیرامون روندهای جدید منطقه‌ای و همکاری‌های ایران و روسیه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد. 

پروخانف همکاری ایران و روسیه در موضوعات منطقه‌ای به ویژه سوریه را استراتژیک و رو به جلو دانست و گفت این همکاری نقش موثری در شکل‌گیری روندهای جدید منطقه‌ای داشته و نشست آستانه نمود عینی این همکاری است.  

حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نیز در این گفت‌وگو، تحولات جدید در روابط ایران و روسیه را محصول تعامل و همکاری نزدیک دو کشور در منطقه دانست و با اشاره به شکل‌گیری سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه در موضوع سوریه، روند آستانه را نقطه عطفی در بحران سوریه برشمرد و تاکید کرد: چنانچه این روند جدید در حال شکل‌گیری بتواند چالش‌های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: