کد خبر: ۷۰۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۶
امیری در نشست خبری مطرح کرد:
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به لزوم ارتقای روابط اعضای کابینه دولت یازدهم با اصحاب رسانه، از حضور هفتگی وزرا و اعضای کابینه در مجلس به‌منظور پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه خبر داد.
حضور هفتگی وزرا در جمع خبرنگاران پارلمانی / لزوم ارتقای سطح روابط دولت و مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در یک نشست خبری اعلام کرد: زمانی که رییس‌جمهور بنده را به‌عنوان معاون امور مجلس و پارلمانی ریاست‌جمهوری منصوب کرد، بر ارتقای روابط مجلس و دولت و ایجاد انسجام و هماهنگی میان بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها با مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید ویژه داشتند.

او گفت: برای دولت بسیار مهم است که درکی مشترک میان دولت و مجلس شکل بگیرد و همراهی، همدلی و انسجام در گفتار و کردار ایجاد شود.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به تصمیم دولت برای افزایش ارتباط با اصحاب رسانه، اعلام کرد: از این پس قرار است وزرا و اعضای کابینه به صورت هفتگی در مجلس حاضر شوند و با اصحاب رسانه گفت‌وگو و تعامل کنند.

عضو کابینه دولت یازدهم خاطرنشان کرد: هدف از این جلسات افزایش و ارتقای سطح تعامل با رسانه‌ها است؛ چرا که معتقدیم رسانه‌ها رابطه میان حاکمیت و مردم هستند و هرچه این رابطه قوی‌تر باشد، خدمت‌رسانی به شکل بهتری انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: