کد خبر: ۷۰۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
تعداد بازدید: ۴۳۰
پراهیچ: دیگر نمی توانم در ایران بمانم؛
مدافع نفت تهران گفت: «دو سال است در ایران هستم و اتفاقات خوبی برایم رخ نداده است.»
تهدید مدافع مورد علاقه برانکو به جدایی در این مقطع حساسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ایگور پراهیچ درباره بازی نفت تهران با پرسپولیس اظهار داشت: «فعلا نمی توانیم به بازی با پرسپولیس فکر کنیم. ما مشکلات زیادی داریم و اصلا معلوم نیست مقابل پرسپولیس بازی کنیم.»

 

وی در ادامه درباره مشکل با پدیده افزود: «قرار است روز یکشنبه به فدراسیون برویم تا مشکل ما را حل کند. من 5 ماه است که حقوق نگرفته ام. دیگر با این وضعیت نمی توانم در ایران بمانم.»

 

مدافع کروات نفت درباره شکایت از پدیده خاطرنشان کرد: «با نامه ای که فیفا داده فقط چند روز پدیده مهلت دارد. اگر مشکل را حل نکنند امتیاز کم می شود و اگر ادامه پیدا کند ممکن است از لیگ کنار گذاشته شوند.»

 

پراهیچ در پایان درباره ماندن در فوتبال ایران برای فصل آتی گفت: «من مشکلات زیادی در حال حاضر دارم. دو سال است در ایران هستم و اتفاقات خوبی برایم رخ نداده است. باید ببینیم در آینده چه می شود.»

 

گفتنی است پراهیچ که هموطن برانکو ایوانکوویچ است در نیم فصل به شدت مدنظر پرسپولیسی ها قرار گرفته بود و حتی خود وی هم برای سرخپوش شدن ابراز تمایل کرده بود اما علی دایی و مسئولان باشگاه نفت تهران با این انتقال مخالفت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: