کد خبر: ۷۰۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
تعداد بازدید: ۳۵۹
مشکلات مردم - پراخت حق عائله مندی و اولاد که پیش از این بر عهده دستگاههای اجرایی بود از آذرماه به صندوق بازنشستگی کشوری محول شد.
بازنشستگان برای دریافت حق عائله مندی مدارک خود را به صندوق بازنشستگی تحویل دهندبرخی کاربران در مورد حذف ناگهانی حق اولاد و عائله‌مندی از فیش حقوقی بازنشستگی اعتراض داشتند که در این باره صندوق بازنشستگی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی سازمان بازنشستگی پراخت حق عائله مندی و اولاد که پیش از این بر عهده دستگاههای اجرایی بود از آذرماه به صندوق بازنشستگی کشوری محول شد.

 در حال حاضر صحت اطلاعات در دستگاه اجرایی بررسی  می شود و سیستم عائله مندی و اولاد ما نیز با سیتم ثبت احوال چک می شود اما بخشی از بازنشستگان هنوز مدارک خود را ارائه نداده اند و به همین خاطر حق عائله مندی به آنها تعلق نگرفته و در فیش حقوقی شان نیست.

 هیچ مهلتی برای ارائه مدارک تعیین نشده و آن دسته از بازنشستگانی که دچار مشکل شده اند می توانند مدارک خود را به دستگاه اجرایی شان ببرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: