کد خبر: ۷۰۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۶
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تا این لحظه ۵۰ نفر از جانب این جمع سه هزار نفره به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شدند.
۵۰ نفر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به جمنا معرفی شدند/جلیلی هنوز شروط جبهه مردمی را نپذیرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مرضیه دستجردی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد در تشریح جزییات اولین جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: اولین جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی روز پنجشنبه پنجم اسفندماه در سالن شهر آفتاب برگزار می شود.

او در ادامه افزود: البته پیش از این قصد برگزاری گردهمایی را در هفته‌های قبل داشتیم که به دلیل محدودیت گنجایش سالن‌ها با مشکل برای گردهمایی سه هزار نفر برخوردیم که البته مورد بی‌مهری هم قرار گرفتیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: ۵۰ هزار نفر از افراد تشکیلاتی مربوط به جمنا در این زمینه فعالیت دارند که سه هزار نفر به عنوان نمایندگان استانها و ۲۵ قشر از نمایندگان استان ها در این مجمع حضور پیدا می کنند.

او با اشاره به برنامه مجمع عمومی جبهه مردمی بیان کرد: با رای سه هزار نفر از اعضای این جبهه ۳۱ نفر به عنوان شورای مرکزی انتخاب می‌شوند که بنا به گزارشات دو شب گذشته از طریق به سامانه‌ای که با این سه هزار نفر در ارتباط هستیم درخواست کردیم کاندیدای خود را معرفی کنند که نزدیک به ۲۰۰ نفر تا دو شب گذشته کاندیدا معرفی کردند و البته هنوز زمان به سر نرسیده بود که بایستی گزارشات نهایی را داشته باشیم و همچنین کاندیداهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ در نظر دارند آنها را معرفی کنند که تقریبا تا این لحظه ۵۰ نفر از جانب این جمع سه هزار نفره به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: