کد خبر: ۷۰۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۹
ترکیب استقلال برای بازی با الاهلی امارات در حالی اعلام شد که ۲ بار در خط دفاعی این تیم تغییر ایجاد شد.
اتفاقی که منصوریان را در امارات دچار تردید کرد!به گزارش خبرداغ ، علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال عصر امروز برای بازی امروز مقابل الاهلی ترکیب زیر را انتخاب کرد:

 

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، رابسون، پادوانی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی

 

گفتنی است باشگاه استقلال در ترکیب اولیه نام رابسون را اعلام کرده بود اما بعد از دقایقی دست به تغییر زد و نام مجید حسینی را به جای رابسون در ترکیب اعلام کرد که البته این موضوع رسانه‌ها را نیز به اشتباه انداخت.

 

اما این پایان کار نبود و برای دومین بار پیاپی در ترکیب خط دفاعی این تیم تغییر ایجاد شده و بار دیگر کانال استقلال از بازگشت رابسون در ترکیب به جای مجید حسینی خبر داده و نکته جالب اینکه هر 2 بار این موضوع بدون وجود اصلاحیه‌ای روی کانال و یا سایت باشگاه لحاظ شد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: