کد خبر: ۷۰۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۵
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی،گفت: این استیضاح از معدوداستیضاح های فنی است که یک مقام مسئول را وادار به پاسخگویی کردند.
استیضاح وزیر راه کاملا فنی و عملکردی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمد حسین فرهنگی در موافقت با استیضاح وزیر راه گفت: این استیضاح از معدود استیضاح‌های فنی است که یک مقام مسئول را وادار به پاسخگویی کردند. در این استیضاح متن بر حاشیه کاملا غلبه دارد. متاسفانه برخی از فراکسیون‌ها قبل شنیدن استدلال ها اظهار نظر کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رییسه تشکر می کنم که بالاخره این استیضاح صورت گرفت اما کاملا تشکر نمی‌کنم زیرا بی دلیل تاخیر شد و در این زمان تخلفاتی صورت گرفت. بحث بنده عموما راجع به حادثه ریلی است که اهم حرف های خود را بعد نطق وزیر می گویم و امیدوارم استدلات قوی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: