کد خبر: ۷۰۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۶
امروزه در راستای تسهیل کاربری و کاهش هزینه ها وهمچنین دسترسی به اطلاعات‌ در نقاط مختلف و با وجود ابزارهای جدید و متنوعی همچون لپ تاپ و تلفن های هوشمند ، استفاده از سامانه اتوماسیون ابری به شدت مورد اسقبال سازمانها و شرکتها پیشرو قرارگرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،از این رو شرکت دانش بنیان کارادوهزار در راستای پاسخگویی به این نیاز جامعه برای اولین بار در ایران  اقدام به تولید سخت افزار و نرم افزار سازگار با تکنولوژی  محاسبات ابری نموده  و نهایتا موفق به ارایه سامانه پیشرفته حضور غیاب ابری سحاب گردیده است.

نکته قابل توجه : با عنایت به اینکه از زمان ارائه سرویس سامانه ابری سحاب مدت زمان زیادی نمی گذرد به علت کارایی بالای خود ، فراتر از انتظارکارشناسان ، توسط مشتریان گوناگون مورد استقبال و استفاده  قرار گرفته است و طبق نظر سنجی ها  توانسته است  رضایت اکثر مشتریان محترم را تامین نماید.

مزیت ویژه : قابلیت سازگاری با اکثر دستگاه های حضور و غیاب تولید داخلی و خارجی

در ادامه به ده دلیل که شما نیز  می بایست از این روش مقرون به صرفه و پيشرو بهره بگیرید ، جلب مینماید:

دسترسی امن از همه جا با هر ابزار:

سازمان می تواند با توجه به چارت سازمانی امکان دسترسی مدیران و پرسنل به اطلاعات مجاز را از طریق کامپیوتر، نوت بوک و  تلفن همراه را  در تمامی نقاط کشور و حتی خارج کشور فراهم سازد.

عدم نیاز به سرور و مرکز کامپیوتر :

پیاده سازی نرم افزارهای حضور و غیاب پیشرفته که تامین کننده نیازهای امروزی سازمان ها وکارخانه ها است مستلزم وجود واحد کامپیوتر و سرور های پیشرفته است .کارادوهزار با تامین زیر ساختهای لازم و ارائه حضور و غیاب ابری شما را از این هزینه قابل توجه بی نیاز مینماید.

کاهش هزینه ها با توجه به   عدم نیاز به نگهداری سرور و پشتیبانی نرم افزار :

سیستم حضور غیاب ابری سحاب که توسط شرکت کارادوهزار ارائه و نگهداری می‌شود. این امر پر چالش را کم هزینه و تسهیل    می نماید.

دسترسی آنلاین به تردد و وضعیت حضور کارکنان:

مدیران فعال نیاز  دارند به صورت لحظه ای از آخرین تردد کارکنان خود از طریق کامپیوتر و حتی تلفن همراه مطلع شود که این مهم توسط حضور و غیاب ابری سحاب ممکن می‌شود.

صرفه جویی قابل توجه در هزینه حدود ده برابر روشهای مرسوم : 

با توجه عدم نیاز به خرید نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و مرکز کامپیوتر و بی نیازی از پشتیبانی امکان استفاده از نرم افزار پیشرفته حضور غیاب ابری سحاب از  هرنقطه به سهولت و با کاهش هزینه قابل توجه امکان پذیر است.

 

سفارشی سازی :

امکان سفارشی سازشی گزارشها و پیاده سازی نیازها ی هر سازمان به تفکیک وجود دارد.

ارایه شده توسط شرکت دانش بنیان کارا :

به عنوان شرکت دانش بنیان و با بیش از ربع قرن تجربه موفق در صنعت فن آوری اطلاعات تضمین کننده پایداری کارایی سیستم می باشد.

عدم نیاز به شبکه و سایر زیر ساختها :

با استفاده از حضور و غیاب ابری کارا دیگر نیازی به پیاده سازی شبکه و سایر زیر ساختها ندارید متعاقبا هزینه قابل توجه اجرا و نگهداری  آن  را حذف می نمایید.

استمرار در ارایه سرویس :

سابقه شرکت کارادوهزار با بیش از ریع قرن تجربه مستمر و موفق و ارایه خدمت به مشتریان متعدد در این حوزه تضمین کننده  دغدغه  مهم در استمرار ارایه سرویس در این زمینه می باشد.

حرکت همسو با روند تکنولوژی :

امروزه نیل به اهداف اقتصادی و استراتژیک بدون در نظر گرفتن و هم راستا شدن با حرکت شتابان تکنولوژی غیر ممکن و یا بسیار پر هزینه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: