کد خبر: ۷۰۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
یک منبع گزارش داد که هتلی در مادرید پایتخت اسپانیا، روز چهارشنبه 15 فوریه، در پی درگیری لفظی میان دیه‌گو مارادونا ستاره سابق فوتبال آرژانتین و نامزدش، پلیس را به هتل فراخواند.
جنجال تازه فوتبالیست سرشناس با نامزدش در اتاق هتل!به گزارش خبرداغ ، یک منبع گزارش داد که هتلی در مادرید پایتخت اسپانیا، روز چهارشنبه 15 فوریه، در پی درگیری لفظی میان دیه‌گو مارادونا ستاره سابق فوتبال آرژانتین و نامزدش، پلیس را به هتل فراخواند.

 

 

این منبع که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه افزود که نیروهای پلیس، هیچ اثر فیزیکی ناشی از درگیری میان مارادونا و نامزدش مشاهده نکردند. این دو مدعی شدند که تنها بحث شان شده است.

 

 

خبرگزاری فرانسه به نقل از منبع آگاه افزوده که در حدود ساعت 8.30 صبح روز چهارشنبه، کارمندان هتل سر و صدای بلندی از اتاق مارادونا و نامزدش شنیدند.

 

 

مارادونا به منظور تماشای بازی رئال مادرید و ناپل از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مادرید رفته است. فوق ستاره فوتبال آرژانتین در سال های 1984 تا 1991 در ناپل به بازی مشغول بود.

 

 

رکنا/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: