کد خبر: ۷۰۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
گلزاده؛
عضو هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: هواداران حق دارند که از تصمیم کمیته انضباطی دلخور باشند زیرا برای هواداران قابل توجیه و پذیرش نیست.»
محرومیت بازیکنان پرسپولیس سخت گیرانه تر از تیم های دیگر است / امروز یک قدم به قهرمانی نزدیک تر می شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،فرشید گلزاده درباره محرومیت سید جلال حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسین فوتبال اظهار داشت: «پرسپولیس امسال تیمی یک‌دست و یکدل است. اعمال محرومیت بازیکنان در قیاس با تیم‌های دیگر، سخت‌گیرانه‌تر و برای هواداران قابل توجیه و پذیرش نیست.»

 

وی افزود: «هواداران حق دارند که از این تصمیم دلخور باشند ولی با این حال این تیم آنقدر با پشتوانه هست که بتواند با همه محدودیت‌ها و مشکلات، نتیجه بگیرد و دل هواداران را شاد کند. البته ما به عنوان یک تیم بزرگ و با فرهنگ، لازم است مراقبت و کار بیشتری در این خصوص انجام دهیم.»

 

گلزاده افزود: «انشاءالله امروز هم دل هواداران شاد و یک قدم به قهرمانی که قطعا شایسته پرسپولیس است، نزدیک‌تر خواهیم شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: