کد خبر: ۷۰۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۴۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: وقوع درگیری و تیراندازی بین دو نفر در یکی از خیابان‌های قم منجر به مجروح شدن یکی از طرفین و مرگ دیگری شد.
تیراندازی در یکی از خیابان‌های قمبه گزارش خبرداغ  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی دیده ور با اعلام این خبرافزود: ساعت 2100 شب گذشته یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات منطقه 2 قم به پلیس اعلام شد که بلافاصله پلیس در محل اعلامی، حاضر و مشاهده شد داخل باشگاه بدنسازی دو نفر  بر اثر تیراندازی مجروح شده‌اند.
 

 

وی افزود: اورژانس115 نیز در محل حاضر و هر دو نفر سریعاً به بیمارستان منتقل شد لیکن یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و نفر دیگر تحت مداوا قرار گرفت.

 دیده ور ادامه داد: موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و دادستان و قاضی ویژه قتل نیز در کنار پلیس در صحنه حاضر شدند.

 وی با اشاره به علت درگیری منجر به قتل گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد ضارب و مصدومین از قبل دارای اختلافات و نزاع بوده اند ولی ضاربین از قم متواری بودند اما در روز حادثه به قم وارد و با سلاح اقدام به تیراندازی کرده اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قم با اعلام این که طرفین درگیری دارای سوء سوابق متعدد بوده اند، گفت : ضاربین شناسایی و خودروی آنها کشف شده و تلاش برای دستگیری نامبردگان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: