کد خبر: ۷۰۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۳۸
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خدمات بانکی امام‌زاده جعفر شهرستان از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محروم تقدیر نمود.
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در این مراسم که با حضور استاندار و معاونین وی، فرماندار، بخشدار، مدیران اجرائی و سایر مسئولان محلی استان برگزار شد ضمن استقبال از طرح‌های اجرائی این بانک در سطح روستاها در راستای رضایتمندی روستائیان روستائیان و کاهش شکاف اقتصادی در این مناطق، انجام این مهم توسط پست‌بانک برای مهاجرت‌زادئی و فقرزدائی را ارزشمند بسیار دانست و بر اهتمام جدی آن تاکید کرد.
همچنین در این مراسم داود کریمی‌مداب مدیرشعب استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص رسالت و خدمت‌رسانی پست‌بانک در مناطق کمتر توسعه‌یافته گزارشی ارائه و خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانداری از این بانک درسطح ملی و واگذاری خدمات سازمان‌ها و ادارات به دفاترخدمات نمایندگی بانکی شد.
گفتنی است: پس از افتتاح دفتر نمایندگی مذکور، سه فقره حساب‌بانکی بصورت نمادین برای استاندار، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان گچساران بازگشائی شد.



تقدیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها

تقدیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: