کد خبر: ۷۰۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۵۱۷
تیم فوتبال استقلال خوزستان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست.
آبروریزی برای فوتبال ایران/ استقلالی‌ها بخاطر مشکل مالی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنند؟به گزارش خبرداغ ، استقلال خوزستان با اینکه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد، اما امسال به شدت مشکل مالی دارد و حتی ممکن است به خاطر این مشکل، در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکند.

 

سید اکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان پس از باخت 4 بر 3 تیمش مقابل پیکان درباره این موضوع گفت: از لحاظ شرایط مالی دچار مشکل هستیم و با این شرایط توان اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نداریم. فدراسیون فوتبال نیز به ما اعلام کرد توانایی کمک به ما را ندارد و من نمی‌دانم در چند روز آینده برای بازی با الفتح عربستان به عمان می‌رویم یا نه. اگر به ما کمک کنند می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم اما نظر شخصی من این است که با این شرایط در این مسابقات حاضر نشویم بهتر است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سکرت
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
واقعا متاسفم برای فوتبال ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: