کد خبر: ۷۰۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۳
بگو و مگوی شورایی‌ها درباره بودجه مساجد
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: چرا 500 میلیون تومان باید به یک مسجد اختصاص داده شود؟ با این بودجه می‌توان 10 مسجد ساخت.
به گزارش خبرداغ،حمد سالاری در بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ شهرداری تهران با انتقاد نسبت به نحوه اختصاص بودجه به مساجد، گفت: ما موافق کمک به مساجد هستیم، اما حرف من این است که چرا 500 میلیون تومان باید به یک مسجد اختصاص داده شود؟ با این بودجه می‌توان 10 مسجد ساخت. اعضای شورا باید بدانند که بودجه به کجا و چگونه اختصاص می یابد.

ناصحی عضو دیگر شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آقای سالاری را مخالف با کمک به مساجد نمی‌دانم، خطاب به وی گفت: 1400 میلیارد تومان بودجه فرهنگی و اجتماعی است. آقای دبیر 50 درصد کمک‌هایی که برای مساجد درخواست کرده بودیم را زده است، پس اگر شما هم بخواهید بقیه اعتبارات را بزنید، پس باید در مساجد را ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته تماسی گرفته شد، مبنی بر اینکه در منطقه 13 مسجدی در حال ریزش است و 500- 600 میلیون تومان نیاز است.

درگیری شدید در صحن علنی شورا/ اختلاف بر سر بودجه مساجد/ چرا 500 میلیون تومان فقط به یک مسجد اختصاص داده می‌شود؟+تصاویر

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: