کد خبر: ۷۰۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۵۰
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: گل های دوم و سوم از سمت چپ پرسپولیس بود که احمدزاده به کار گرفته شد.
حرکت رضاییان اصلا خوب نبود/ مسلمان و طارمی رفتارشان را اصلاح کنندبه گزارش خبرداغ ، حمید درخشان در رابطه با دربی 84 اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس خیلی خوب بازی را شروع کرد و توانست به گل هم برسد اما یادشان رفت که باید مثل حمله کردن، دفاع هم کنند. پرسپولیس بعد از زدن گل همه چیز را رها کرده بود و غافلگیر شد. خوردن 2 گل در 5 دقیقه نشان می دهد که تیم ضعف دارد.

 

وی افزود: اشتباهات در پرسپولیس در نیمه اول تکرارشد و گل سوم هم به ثمر رسید. گل های دوم و سوم از سمت چپ پرسپولیس بود که احمدزاده به کار گرفته شد. احمدزاده دفاع چپ نیست و او بازیکن خط میانی است و تهاجمی است. قطعا او نمی تواند در کارهای دفاعی به پرسپولیس کمک کند.

 

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: حسین ماهینی نیز از ابتدای فصل در دفاع راست خیلی خوب کار کرده اما در پست هافبک دفاعی اصلا کارایی خوبی نداشت. مثلا روی گل اول وظیفه او بود که توپ را جمع کند اما این اتفاق نیفتاد. البته برانکو راهی نداشت چون در آن پست هایی که ضعف دارد، بازیکن ندارد. دست برانکو بسته بود. من از ابتدای فصل گفتم که این دفاع آسیب پذیراست و باید بازیکن جدید برای آن جذب شود اما می گفتند اینطور نیست. در واقع هیچ کدام از تیم های لیگ برتری قبل از این بازی نتوانسته بودند به دفاع پرسپولیس فشار بیاورند.

 

درخشان درباره درگیری رحمتی و حسین گفت: هیچ کس این درگیری را تایید نمی کند. بالاخره این زمان است که باید بازیکنان بزرگی خود را نشان دهند. حالا چه بازنده و چه برنده باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند.

 

وی درباره اعتراض رضاییان به تعویض و درگیری مسلمان و طارمی در پایان بازی بیان داشت: حرکت رضاییان اصلا خوب نبود. باید یک بازیکن حرفه ای با چنین مسائلی کنار بیاید. نمی شود هر بازیکنی بعد از تعویض چنین رفتاری کند. درگیری مسلمان و طارمی نیز اتفاق بدی بود. تماشاگر باید اتفاقات خوبی از نظر اخلاقی ببیند. شما بازیکنان که میلیاردی پول می گیرید، باید رفتارتان هم مثل بازی تان میلیاردی باشد.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: