کد خبر: ۷۰۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۶۴۶
به منظور ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مردم و مشتریان عزیز، اسامی و وضعیت شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفند ماه سال جاری و تعطیلات آغاز سال 1396 اعلام شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بر همین اساس، از روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه تا پایان سال جاری، در تمام روزهای هفته (غیر از روزهای کشیک) یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر کلیه شعب بانک، افزوده خواهد شد.

همچنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به‌عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه ۲۰ و ۲۷ و روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ و نیز روزهای پنجشنبه ۳ فروردین، جمعه ۴ فروردین و جمعه ۱۱ فروردین ‌ماه سال ۱۳۹۶ از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۳:۰۰ بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود.

اسامی شعب منتخب بانک آینده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسر کشور، در تارگاه رسمی این بانک به نشانی www.ba۲۴.ir قابل دسترس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: