کد خبر: ۷۰۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۴
موجی از تردیدها درباره خلیل زاده؛
نخستین خرید فصل بعد پرسپولیس، مدت ها محروم بوده و در دو هفته اخیر که به میادین برگشته، تیمش شش گل برابر پیکان و ماشین‌سازی دریافت کرده!
عجیب ترین انتخاب برانکو برای فصل بعد پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو ایوانکوویچ همانند فصل تابستانی نقل و انتقالات، بین دو نیم‌فصل نیز خیلی به دنبال جذب شجاع خلیل‌زاده بود و وقتی تلاش‌های او در این زمینه به جایی نرسید، همه چیز به پایان فصل موکول شد، تا جایی که گفته می شود قرارداد داخلی هم بسته شده و باید خلیل زاده را اولین خرید فصل بعد پرسپولیس دانست.

 

اما سوال این است که آیا مدافعی بهتر از خلیل‌زاده برای پرسپولیس پیدا نمی‌شود؟ استاد مدت ها محروم بوده‌اند و در دو هفته اخیر که به میادین برگشته‌اند، تیم‌شان شش گل برابر پیکان و ماشین‌سازی دریافت کرده!

 

واقعا آیا اصلی‌ترین عنصر خط دفاعی تیمی که در 21 بازی 26 گل خورده و فعلا دومین خط دفاعی ضعیف لیگ است، به درد پرسپولیس می‌خورد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهراب کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
شجاع بازیکن خوبیه ، اینکه تیمش ضعیف ترین خط دفاعی لیگ رو یدک میکشه .نمیشه شجاع خلیل زاده رو مقصر دونست .اگه راموس رو هم تو ترکیب همچین تیمی بزارن اونم نمیتونه به تنهایی کاری از پیش ببره ...هرچند یکی از بهترین مدافعان جهان باشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: