کد خبر: ۷۰۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۵۳
ایوانکا ترامپ و خانواده اش اولین سفر خود را با نیروهای هوایی آمریکا که مسئول انجام سفرهای رئیس جمهور و خانواده اش است انجام دادند.
اولین سفر دختر ترامپ با پول مردم +عکسبه گزارش خبرداغ  به نقل از  روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی ، ایوانکا ترامپ و خانواده اش اولین سفر خود را با نیروهای هوایی آمریکا که مسئول انجام سفرهای رئیس جمهور و خانواده اش است انجام دادند.

 

آنها با هواپیما نزد ترامپ و ملانیا در منطقه گردشگری پالم بیچ رفته و تعطیلات آخر هفته را در کنار پدرشان یعنی رئیس جمهور آمریکا گذراندند. ایوانکا مانند گذشته مد لباس خود را تغییر داد و این در حالی است که انتقادات زیادی متوجه آنها نیز می باشد.

 

مدتی است که انتقادات زیادی متوجه ایوانکا بوده زیرا منتقدان بر این باورند که وی از منصب خود برای فروش لباس هایی با مارک خودش سو استفاده می کند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: