کد خبر: ۷۰۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
آیین رونمایی کتاب شهدای بانک تجارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک در نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار شد .
رونمایی از کتاب شهدای بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، در حاشیه نشست خبری مدیرعامل این بانک به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، از کتاب " دیدار در بهشت " با موضوع روایتی از  شهدای بانک-تجارت  رونمایی شد. این کتاب مجموعه مدونی از زندگینامه ، آثار و خاطرات کارمندان شهید بانک تجارت است که در طول مبارزات برای پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

بانک تجارت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای این بانک اقدام به تهیه گزارش میدانی از خانواده شهدا و آثار شهیدان در استان‌های مختلف نموده که حاصل این گزارش‌ها به همراه تصاویر و خاطراتشان در قالب کتاب "دیدار در بهشت " منتشر شد.



علاقمندان می توانند نسخه الکترونیکی کتاب دیداردربهشت.را ازپایگاه اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir دریافت کنند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: