کد خبر: ۷۰۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۲۰
خواننده ایرانی: آن م-خ که متهم به تعرض شده من نیستم! +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، مجید خراطها خواننده ایرانی، ترانه‌سرا، نوازنده و آهنگساز موسیقی پاپ در واکنش به خبر شکایت دختر جوان از خواننده معروف به اتهام تجاوز به عنف در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و نوشت:

 

"سلام لطفا متن رو بخونيد ...

تكذيب خبر ❌

در ابتدا اينكه بنده نه ممنوع كار هستم (همونطور كه كنسرتهام تشريف آورديد و خواهيد آورد) ، و نه تبعيد و زندان ، چون دارم پست ميذارم ، هم خداروشكر در چنين موضوعاتي هميشه روم سفيد ، سرم بالا و پشتم خدا بوده ...

همه دنيا واسه من خنجر كشيدن ...

تا ميام فعال شم و جون بگيرم يه عده شروع ميكنن به تبر زدن ---تلاش ميكنن دفنمون كنن ، غافل از اينكه ما بذريم ! براي جلوگيري از پخش اين خبر كذب اگر دوست داشتيد پست بذاريد و به دوستانتون بگيد تشابه اسمي بوده ...اين يك تشابه اسميه اما باز هم از اين خبر كه ديگران دچار مشكل شدند قطعا خوشحال نيستم . ممنون از اونهايي كه دوازده سال فعاليت سالم من رو با خبرهاي كذب زير پا نگذاشتند .در نهايت براي جواب به اين حمله يك ضد حمله دارم !

اونم آهنگ جديدم به زودي"

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: