کد خبر: ۷۰۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۵
حمله هواداران؛ 3090 را تحریم می کنیم
در حاشیه ضیافت مشترک سرخابی ها برخی هواداران پرسپولیس این شائبه را مطرح کرده اند که با تمهیدات اسپانسر، این دربی قرار است مساوی شود.
ادعای عجیب پرسپولیسی ها؛ توافق و تبانی برای نتیجه دربی 84به گزارش خبرداغ،در حالی که چند سالی بساط ضیافت مشترک قبل از دربی برچیده شده بود، این بار اسپانسر مشترک سرخابی ها در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس یک مراسم مشترک ترتیب داد و بازیکنان استقلال و پرسپولیس را با هم دعوت کرد.

 

این کار با اعتراض شدید هواداران دو تیم همراه بود. هم طرفداران استقلال و هم هواداران پرسپولیس از این مراسم تشریفاتی شاکی هستند. چرا که آنها معتقدند این قبیل مراسم روح دربی را می کشد.

 

اما هواداران پرسپولیس پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند اسپانسر مشترک قصد دارد دربی را مساوی تمام کند و دستور توافق به دو باشگاه داده است و به همین دلیل روابط بازیکنان نیز دوستانه به نظر می رسد.

 

این دسته از هواداران پرسپولیس می گویند؛ همین حالا تعداد پیامک های هواداران استقلال یک پنجم تعداد پیامک های طرفداران پرسپولیس است و 3090 به عنوان اسپانسر مشترک دو باشگاه می ترسد استقلال به پرسپولیس ببازد و همین پیامک های اندک هم کمتر شود. به همین دلیل حالا که پرسپولیس تقریبا قهرمانی اش مسجل شده، اسپانسر مشترک سرخابی ها دنبال این است که دربی با نتیجه مساوی تمام شود.

 

طرفداران پرسپولیس تهدید کرده اند اگر 3090 واقعا دنبال توافق و تبانی باشد، بعد از دربی پیامک دادن به این سامانه هواداری را تحریم می کنند.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: