کد خبر: ۷۰۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۸
فرمانده کل سپاه پاسداران:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌های اخیر حتی دشمنان انقلاب نیز با اعتراف به مجد و عظمت جمهوری اسلامی، به دولت‌مردان امریکایی توصیه می‌کنند که تهدید علیه ایران نه‌تنها بی‌فایده، بلکه مضر است.
تهدید ایران برای امریکا مضر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم پاسداشت جهاد و مقاومت با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: شاهد هستیم هرچه از عمر پربرکت این انقلاب می‌گذرد، ابعاد بیشتری از انقلاب اسلامی بر همگان روشن شده و بر مجد و عظمت و شکوه انقلاب اسلامی اضافه می‌شود که دوست و دشمن به این عظمت و اقتدار ناشی از جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند. 

او ادامه داد: در سال‌های اخیر حتی دشمنان انقلاب نیز با اعتراف به این مجد و عظمت، به دولتمردان امریکایی توصیه می‌کنند که تهدید علیه ایران نه‌تنها بی‌فایده، بلکه مضر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخی تحلیل‌هایی که پس از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید مطرح شده است، اظهار داشت: تحلیل‌گر واشنگتن پست می‌گوید آقای ترامپ تقابل با ایران خطراتی به‌دنبال دارد و یک تحلیل‌گر پنتاگون نیز می‌گوید امریکا در موقعیتی است که نه‌تنها در جهان اسلام بلکه در تمام جهان امریکا را همچون ببر کاغذی می‌بینند و تحلیل‌گر دیگری می‌گوید امریکا در حال محو شدن است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: