کد خبر: ۷۰۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۷۷
سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران تشریح کرد:
نشست هفتگی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد. نوبخت گفت: تلاش می‌شود عیدی به همراه حقوق بهمن‌ماه به کارکنان دولت پرداخت شود و حداکثر تا 20 اسفندماه همه حقوق‌ها پرداخت شود تا برای وجوهات اضافی و کمبودها تصمیم گرفته شود.
سخنگوی دولت: برجام را به نفع جهان می‌دانیممحمد باقر نوبخت در این نشست گفت:پس از سی و هشت سال فراز و فرود در انقلاب اسلامی امروز به گزارش صندوق بین المللی در پایان سال 2016 ایران هجدهمین قدرت بزرگ اقتصادی جهان است.

به گزارش خبرداغ به نقل  از ایسنا، وی با اشاره به اعلام بانک جهانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی با ثبات ترین اقتصاد را در منطقه دارد ،گفت: در حوزه دیپلماسی با 6 قدرت جهانی مذاکره کردیم و آنها میگویند که سرشان کلاه رفته است البته ما برجام را برد - بردو به نفع جهان می‌دانیم.

وی در ادامه در توضیح اقدامات اقتصادی دولت تصریح کرد :در حوزه فعالیت های اقتصادی نیز تا کنون در مجموع 21144 بنگاه در حدود 14828 میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌اند.

سخنگوی دولت همچنین در ادامه نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به توافق بانک مرکزی و خزانه‌داری در ستاد اقتصادی دولت در زمینه پرداخت‌های کارکنان در آستانه سال جدید، گفت: تلاش می‌شود عیدی به همراه حقوق بهمن‌ماه به کارکنان دولت پرداخت شود و حداکثر تا 20 اسفندماه همه حقوق‌ها پرداخت شود تا برای وجوهات اضافی و کمبودها تصمیم گرفته شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره مذاکره با مسئولان آمریکایی در زمینه لغو روادید اتباع ایرانی، گفت: قطعا مذاکره‌ای نداشتیم، اما مواضع ما مشخص است، مبنی بر اینکه منافع ملی برای ما اصل است. اگر کسی منافع ملی ما را تهدید کند، قطعا منافع ملی خود آنها نیز تهدید خواهد شد و بر این اساس هر جا لازم باشد اقدام متقابل انجام می‌شود. مسئولان ذیربط در عرصه‌های مختلف حواس‌شان هست و چنانچه دیدیم در زمینه ورزش کشتی مسئولان امر اقدام متقابل انجام دادند.

نوبخت همچنین درباره این‌ ادعا که فشارهایی از سوی برخی نهادها برای کنار رفتن آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده وجود دارد، تصریح کرد: بنده این مسئله را از سوی رسانه‌ها مشاهده کردم، اما اینکه فشار رسمی از سوی نهادها مطرح باشد، چنین نیست، اما اینکه برخی جریان‌های سیاسی فشارهایی را بر ایشان بیارورند، خوب این از ابتدای دولت هم بوده، البته ایشان بسیار زیرک و فهیم هستند و به دنبال خدمت به مردم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: