کد خبر: ۷۰۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۴۴
رییس مجلس بلاروس:
امضای یادداشت تفاهم مشترک پارلمان های ایران و بلاروس توسط روسای مجالس دو کشور ایران و بلاروس.
همکاری‌های ایران و بلاروس را در فضای پس از تحریم گسترش می‌‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، میخاییل میاسنیکوویچ در نشست خبری مشترک با علی لاریجانی گفت: دو کشور ایران و بلاروس با یکدیگر دوست هستند و در دوره سخت در کنار هم بودند و اکنون که فضا تحریم برداشته شده باید همکاری‌های خود را توسعه بدهیم.

رییس مجلس بلاروس با اشاره به گفت‌وگوی خود با علی لاریجانی اظهار کرد: این گفت‌وگو موجب شد ‌تا بهتر همدیگر را بشناسیم تا بهتر بتوانیم حوزه همکاری‌های خود را فعال کنیم.

او با بیان اینکه برای همکاری در حوزه‌های مختلف اختلا‌نظری وجود ندارد، ادامه داد: همکاری‌های ما باید ‌در زمینه‌های آتیه دار باشد. در هر دو کشور جوانان‌های با استعداد زیادی است و دو پارلمان باید در زمینه تربیت نسل جوان همکاری کنند. من فکر می‌کنم در سطح بین المللی هم باید بیشتر فعالیت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: