کد خبر: ۷۰۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۴۰۵
مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین با حضور در دفتر فرمانداری با دکتر حسینی فرماندار و بخشدار مرکزی این استان دیدار و پیرموان مسائل بانکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حمایت از تولید ملی جزو سیاست های اصلی بانک ایران زمین استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، در این نشست محمدتقی بهشتی ضمن معرفی پیشینه ای از بانک و سهامداران به بیان کلی اهداف بانک و تشریح خدماتی که در حال حاضر به مشتریان ارائه می شود پرداختند.

مدیرشعب استان گلستان تاکید کرد: حمایت از تولید ملی جزو سیاست های اصلی بانک ایران زمین است و برای حمایت از واحدهای صنعتی استان و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش این واحدها اعلام آمادگی کرد.

در پایان این نشست کارشناس بازاریابی استان شرایط فعلی بانک در استان گلستان را تشریح و بیان کرد: بانک ایران زمین با نیروهای جوان، متخصص و مشتری مدار به دنبال ارائه مشاوره و رفع موانع و ایجاد ارتباط بلند مدت با مشتریان است.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: