کد خبر: ۷۰۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۴
رییس کانون سردفتران خاطرنشان کرد: سردفترداران بسیاری از مشکلات را درون دفاتر خود حل می کنند بدون اینکه در جایی ثبت بشود به همین دلیل آمار دقیقی از آن وجود ندارد. به طور متوسط در هر دفترخانه در هر ماه یک مشکل با کمک سردفتران حل می‌شود .
ماهانه به طور متوسط یک مشکل در هر دفترخانه حل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمیدرضا دشتی اردکانی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: بسیج اولین دستاورد انقلاب است که به فرمان امام تشکیل شد، بسیج نیرویی است که بدون چشم‌داشت مالی کار می‌کند و هرجا که بسیج مشغول فعالیت شده است ثمره حرکت آن به خوبی مشخص شده است به حمدالله در کانون سردفتران نیز بسیج تخصصی این حوزه تشکیل شده است.

رییس کانون سردفتران خاطرنشان کرد: امروز مبارزه با فساد در حوزه ما بسیار مهم است و یکی از اهداف بسیج مبارزه با همین فساد است، اگر با دقت ببینیم اعمال سردفتران یک حرکت انقلابی و بسیجی‌وار است. اعتمادی که امروز حاکمیت به سردفتران دارد به دلیل اعتمادی است که مردم به آن دارند. سردفترداران بسیاری از مشکلات را درون دفاتر خود حل می کنند بدون اینکه در جایی ثبت بشود به همین دلیل آمار دقیقی از آن وجود ندارد. به طور متوسط در هر دفترخانه در هر ماه یک مشکل با کمک سردفتران حل می‌شود .

او افزود: باید با روحیه بسیجی کار را ادامه دهیم و خیلی از آقای تویسرکانی تشکر می‌کنم که با این روحیه ثبت آنی را شروع کرد و به انجام رسانید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: