کد خبر: ۷۰۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۹
معاون اول رئیس جمهوری:
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که اتهامات آمریکایی ها علیه ایران به قدری نخ نما شده که خود گوینده نیز از بیان خجالت می کشد، گفت: ملت و مسئولان ایران کمترین ارزشی برای این حرف ها و اظهار نظرها قائل نیستند.
ملت و مسئولان ایران کمترین ارزشی برای اتهامات نخ نمای آمریکایی ها قائل نیستندمعاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که اتهامات آمریکایی ها علیه ایران به قدری نخ نما شده که خود گوینده نیز از بیان خجالت می کشد، گفت: ملت و مسئولان ایران کمترین ارزشی برای این حرف ها و اظهار نظرها قائل نیستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از جماران، اسحاق جهانگیری روز شنبه در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران افزود: پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیر بود چرا که با حضور همه اقشار مردم بدون توسل به روش های خشونت آمیز و صرفا با اتکا به آرمان های بزرگ امام راحل و ملت به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: یکی از با اهمیت ترین موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی این است که در مقطعی که در دنیا بر این موضوع تبلیغ می شد که حرکت های متکی به دین و ادیان الهی نقشی ندارد، انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید.

معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: رژیمی که به تعبیر خودشان ژاندارم منطقه بود و آمریکایی ها پشتیبان آن بودند ولی ملت با روش مسالمت آمیز انقلاب را به پیروزی رساندند.
مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران صبح امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور با حضور وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت و معاونین رییس جمهوری از جمله رییس سازمان محیط زیست، رییس سازمان امور اداری و جمعی از استاندارن و شهرداران کشور برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: