کد خبر: ۷۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۴

اخوان: خداحافظی ویسی بد موقع بود/ هواداران نباید او را ناراحت می‌کردندسرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران با این بددهنی‌ها می‌خواهند به کجا برسند؟ اگر ویسی برود گزینه مدنظرشان کیست؟

مهدی اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جدایی ویسی از سپاهان اظهار کرد: من دیشب با ویسی بودم و صحبتی مبنی بر استعفا نبود. امروز نامه منتشرشده ویسی را دیدم و خودم هم تعجب کردم، خیلی سعی کردم با ویسی تماس بگیرم، اما فعلا موفق به صحبت با وی نشده‌ام.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم منظور صحبت‌های ویسی کیست و اطلاعی هم ندارم. واقعا این خداحافظی بد موقع بود. البته تیم ما تا الان بد کار نکرده است. دیروز داوری یک خطای محرز را نگرفت و بازیکن حریف را اخراج نکرد. داور بازی را خراب کرد.

اخوان افزود: آخر چه کار کنیم؟ هفته قبل بازی با صنعت نفت توپ‌هایمان گل نشد. برخی هواداران ناراحت‌اند، اما اگر بددهنی کنند و تیم را تحت فشار بگذارند صحیح نیست. من نمی دانم هواداران با این بددهنی‌ها می‌خواهند به کجا برسند. اگر ویسی برود می‌خواهند چه کسی به سپاهان بیاید. چه کسی مدنظرشان است؟

سرپرست سپاهان افزود: تمام کسانی که باید می‌آمدند به این تیم آمدند. ویسی عاشق سپاهان است و نباید او را ناراحت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: