کد خبر: ۷۰۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۴۸
رویترز به نقل از منابع اگاه نوشت: انتظار می رود امریکا امروز جمعه تحریم هایی را علیه چندین نهاد ایرانی اعمال کند، اما به شکلی که توافق هسته ای نقض نشود.
رویترز: ترامپ می خواهد امروز چندین نهاد ایرانی را تحریم کند / کاخ سفید تحریم ها را به شکلی اعمال می کند که برجام نقض نشودرویترز به نقل از منابع اگاه نوشت: انتظار می رود امریکا امروز جمعه تحریم هایی را علیه چندین نهاد ایرانی اعمال کند، اما به شکلی که توافق هسته ای نقض نشود.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ یک منبع اگاه که به شرط عدم افشای نامش سخن می گفت، اضهار داشت: حدود 8 نهاد ایرانی به دلیل فعالیت های مرتبط با تروریسم و 17 نهاد و شرکت دیگر به دلیل ارتباط با فعالیت های موشکی تحریم خواهند شد.

این منابع ادعا کردند که تحریم های جدید مدتی مورد بحث بوده و تست موشکی ایران عامل اعمال این تحریم ها بوده است.

بنابرنوشته ی رویترز، تحریم های جدید ممکن است حکایت از سیاست سرسختانه ای از سوی امریکا داشته باشد اما منابع تاکید دارند که امریکا تحریم ها را به شکلی اعمال خواهد کرد که در تضاد با توافق هسته ای نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: