کد خبر: ۷۰۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۹
هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که دمای هوای این استان روزهای جمعه و شنبه در بعضی مناطق تا 17 درجه سانتی گراد زیر صفر برسد.
هوای مازندران در مدار منفیبه گزارش خبرداغ ، جدول پیش بینی چهار روزه هواشناسی مازندران نشان می دهد که دمای هوای شهر ساری در سردترین زمان جمعه به 2 درجه زیر صفر خواهد رسید.

دمای هوای این شهر روز شنبه هم در سردترین زمان یک درجه زیر صفر خواهد بود.

سامانه سرد و بارشی از اواخر هفته گذشته وارد مازندران شد و عصر دیروز چهارشنبه با بارش برف در مناطق کوهستانی شدت گرفت .

بر اساس پیش بینی های هواشناسی ، این سامانه از عصر فردا جمعه از استان خارج می شود و آسمان بتدریج صاف و آفتابی خواهد شد.

دمای هوا نیز از فردا شب به دلیل صاف بودن آسمان زیر صفر می رود به طوری که صبح شنبه دمای حداقل شهرهای استان به 2 تا 3 درجه زیر صفر و در ارتفاعات به 15 تا 20 درجه زیر صفر می رسد.

در حال حاضر نیز بر اساس اعلام هواشناسی دمای هوا در مناطق کوهستانی استان تا پنج درجه زیر صفر رسیده است و حداکثر دما در مناطق جلگه ای هم 6 درجه بالای صفر است.

** وضعیت جاده ها 

جاده های کوهستانی مازندران نیز هم اکنون به خاطر بارش برف در 24 ساعت گذشته لغزنده است و تردد در آنها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محور هراز بر اساس اعلام راهدای به خاطر بارش برف تا اطلاع بعدی بسته است ولی تردد در محورهای سوادکوه، کندوان و کیاسر فقط با زنجیرچرخ میسر است.

ظبه گزارش ایرنا، پلیس راه مازندران هم به شهروندان توصیه کرده است با توجه به وضعیت نامناسب محورها از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و جهت تردد از محورهای کوهستانی زنجیرچرخ، تجهیزات ایمنی و زمستانی را به همراه داشته باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: