کد خبر: ۷۰۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مسدود شدن محورهای رشت - قزوین و فومن - سراوان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.
انسداد محورهای رشت-قزوین وفومن-سراوانبه گزارش خبرداغ،سرهنگ حسین محمدپور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر بیان داشت: به علت بارش برف و توقف چند دستگاه ماشین آلات سنگین که بدون زنجیرچرخ وارد این محور شده بودند٬ محور رشت - قزوین مسدود شده است. 

وی اظهار کرد: نیروهای امدادی در تلاش هستند تا این محورها را بازگشایی کنند.

به گفته سرهنگ محمدپور، این محورها تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

رئیس پلیس راه گیلان از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بارش برف در استان گیلان که از شب گذشته آغاز شده، همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد و طی دیشب، حدود 15 سانتی متر برف در شهر رشت به زمین نشسته است.

اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز (پنجشنبه) در استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: