کد خبر: ۷۰۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۴۲۱
از بامداد امروز بارش برف در پایتخت شدت گرفت و چهره تهران را برفی کرد. گفتنی است بارش برف در استان های دیگر باعث بسته شدن راه ها و کولاک شدید شده است.
تهران سفیدپوش شد؛ انسداد برخی جاده های کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: از بامداد امروز بارش برف در پایتخت شدت گرفت و چهره تهران را برفی کرد. گفتنی است بارش برف در استان های دیگر باعث بسته شدن راه ها و کولاک شدید شده است.
 
 از بامداد امروز بارش برف در پایتخت شدت گرفت و چهره تهران را برفی کرد و باعث کندی حرکت و ترافیک در برخی از نقاط و بزرگراه های شهر شد. گفتنی است بارش برف در استان های دیگر باعث بسته شدن راه ها و کولاک شدید شده است.

تمام ادارات رشت با دو ساعت تاخیر کار خود را امروز شروع خواهند کرد و طبق اعلام استانداری گیلان کلیه ادارات شهرهای رشت، لاهیجان و سیاهکل به جز ادارات خدمات رسان تعطیل است.تمام محورهای استان خراسان شمالی لغزنده است و فعالیت های فوق برنامه در مدارس اردبیل و مشهد تعطیل هستند.

با شروع بارش برف ونزولات آسمانی ومه  پروازهای فرودگاه مهرآباد به علت دید پایین  تا اطلاع ثانوی  با تاخیر انجام میگردد. از مسافرین وومراجعین فرودگاهی خواهشمندیم قبل از عزیمت به فرودگاه جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با شماره تماسهای ۱۹۹ برای تهران وشماره های ۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۴۴۶۶۵۵۲۴ از شهرستان  تماس حاصل نمایند .

انسداد محورهای رشت-قزوین وفومن-سراوان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مسدود شدن محورهای رشت - قزوین و فومن - سراوان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.

تردد در مسیرهای کوهستانی خراسان رضوی با زنجیر چرخ میسر است
 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:هم اکنون تردد در گردنه تیوان جاده قوچان، گردنه گوجکی جاده کلات، گردنه مزداوند و گردنه بیدبرغمد جاده جوین به دلیل بارش سنگین برف و یخ زدگی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیراست.  همچنین در محدوده اسلام قلعه، گردنه خماری و رباط سنگ در جاده تربت حیدریه، مه گرفتگی شدید و محدودیت دید وجود دارد.

چهار مسیر ارتباطی زنجان بر اثر بارش برف و کولاک شدید بسته شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جاده زنجان - اردبیل از مسیر سرچم، گردنه قره آقاج در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر، مسیر زنجان - دندی و دندی به تخت سلیمان بر اثر بارش برف و کولاک شدید بسته است.در زمان حاضر اتوبان زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، با کولاک شدید مواجه است و تردد خودروها به دلیل محدودیت دید با سختی و کندی انجام می شود.

محورهای مسدود:     
 
محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز (بعلت بارش برف و عدم ایمنی کافی)، محور پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان (بعلت بارش برف و عدم ایمنی کافی) ، محور سروآباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه (بعلت بارش شدید برف)، محور سه راهی پونل در استان گیلان (بعلت ریزش کوه) ، محور فرعی عشایری سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد (بعلت بارش برف و عدم ایمنی کافی)، محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ 20 اسفند 1395 روزهای شنبه ،یکشنبه، دوشنبه ، سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20 الی ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.  محور کرج - چالوس از ساعت 00:15 مورخ 1395/11/14 تا اطلاع ثانوی (به علت بارش برف و عدم ایمنی کافی)، محور هراز از ساعت 05:20 مورخ 1395/11/14 تا اطلاع ثانوی (به علت بارش برف و کولاک)

فعالیت دانشگاه آزاد اردبیل امروز تعطیل است

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اردبیل گفت: به علت برودت هوا و تعطیلی فعالیت‌های اداری در آخرین روز کاری هفته تمامی فعالیت‌های این دانشگاه امروز تعطیل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: