کد خبر: ۷۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
رییس کمیسیون شوراها با اشاره به تصویب بخشی از مواد اصلاح قانون انتخابات شورای شهر در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس از احتمال آغاز مهلت نام نویسی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا از تاریخ ۱۲ اسفند خبر داد.
احتمال آغاز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۲ اسفندبه گزارش خبرداغ ، محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به تصویب برخی از مواد اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست علنی صبح امروز مجلس اعلام کرد: تصویب این طرح به برگزاری هرچه بهتر انتخابات شوراهای شهر و روستا یاری خواهد رساند.

او در پاسخ به این سوال که آیا زمان نام نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا بنابر این طرح تغییر می کند، گفت: به موجب این طرح زمان نام نویسی نامزدهای امتخابات شوراهای شهر و روستا حدود ۲۲ روز جلو می‌افتد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی یاداور شد: هنوز نمی‌توان با قطعیت در این باره اظهار نظر کرد اما بنابر طرحی که در مجلس تصویب شده و منتظر تایید شورای نگهبان است، احتمالا زمان آغاز نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا حدود ۲۲روز زودتر و از روز ۱۲ اسفندماه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: