کد خبر: ۷۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۴
توسط رییس کمیسیون عمران انجام شد؛
درحالی که برخی نمایندگان تاکید داشتند که ارائه گزارش قالیباف در صحن علنی مجلس باید پس از ارائه گزارش کمیسیون عمران مطرح شود تا احیانا دفاعیات شهرداری بدون توضیحات کارشناسی کمیسیون مربوطه، ذهن نمایندگان را از واقعیت و علل اصلی بروز حادثه پلاسکو منحرف نکند، رییس کمیسیون عمران بجای ارائه گزارش تخصصی، بیشتر به حواشی و تعارفات پرداخت.
پرداختن به حواشی به جای ارائه گزارش تخصصی حادثه پلاسکوبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، درحالی که برخی نمایندگان تاکید داشتند که ارائه گزارش قالیباف در صحن علنی مجلس باید پس از ارائه گزارش کمیسیون عمران مطرح شود تا احیانا دفاعیات شهرداری بدون توضیحات کارشناسی کمیسیون مربوطه، ذهن نمایندگان را از واقعیت و علل اصلی بروز حادثه پلاسکو منحرف نکند، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران بجای ارائه گزارش تخصصی، بیشتر به حواشی و تعارفات پرداخت و بیش از نیمی از زمان قرائت این گزارش را به تشکر و تقدیر از همکاری شهرداری و وزارت کشور و دیگر مسئولان اختصاص داد.

بنابر تصمیم هیات رییسه بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، پیش از ارائه گزارش وزیر کشور و شهردار تهران، روسای کمیسیون‌های مربوطه به نمایندگان گزارش دادند که بر این اساس، به ترتیب محمدجواد کولیوند رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران و امینی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به صحن گزارش دادند.

سلمان خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، محمدرضا نجفی رییس کمیته بررسی حادثه پلاسکو در مجمع نمایندگان استان تهران و فاضلی رییس اتاق اصناف نیز گزارش خود را ارائه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: