کد خبر: ۷۰۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
رییس کمیسیون عمران مجلس:
رییس کمیسیون عمران، گزارش این کمیسیون درباره حادثه پلاسکو را قرائت کرد.
سازه‌ فولادی ساختمان پلاسکو به جهت عدم ایمنی لازم دچار ریزش شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا رضایی کوچی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه ساختمان پلاسکو پرداخت و گفت: ساختمان پلاسکو در ساعت 7 و 59 دقیقه صبح دچار حریق شد که در یک مرحله اطفای حریق صورت گرفت اما دوباره آتش سوزی توسعه یافت و سازه های فولادی ساختمان به جهت عدم ایمنی لازم و تجهیز امکانات، دچار ریزش شد.

او با بیان اینکه سرعت تخریب به قدری بالا بود که تعدادی از آتش نشانان نتوانستند از ساختمان خارج شوند، اظهار کرد: مردمی که برای امدادرسانی آمده بودند تعدادشان به اندازه ای زیاد بود که استقرار نظام مدیریت بحران با چالش روبرو شد.

رضایی به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع امداد و نجات اشاره کرد و گفت:  پس از پیام رهبر انقلاب  یک همگرایی خوبی میان مسئولان شکل گرفت و کمیسیون عمران مجلس نیز خواستار به کارگیری همه توان دستگاه های مربوطه در زمینه مدیریت بحران شد.

رییس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پیام رئیس مجلس شورای اسلامی و ماموریت ایشان به کمیسیون های شوراها، عمران، اجتماعی و بهداشت مجلس باعث شد پیگیری‌های لازم جهت چگونگی وقوع این حادثه شکل گیرد. در همین راستا درصدد شدیم تا چارچوب کلی وقوع حادثه را شناسایی کرده و به ارائه راهکارهایی برای حذف حوادث مشابه بپردازیم.

او گفت: سازه های فولادی ساختمان به جهت عدم ایمنی لازم و تجهیز امکانات، دچار ریزش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: